تبلیغات تعاملی یکی از راههای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبین است. این نوع تبلیغات مخاطبین را مستقیما درگیر میکند و باعث میشود آنها فقط ببیندهی تبلیغات نباشند. در این نوع تبلیغات، مخاطبین مستقیما درگیر فعالیتی میشوند که از آنها خواسته شده است، مثلا دستگاهی وجود دارد که از مخاطبین می خواهد یک بازی را تکمیل کنند تا هدیهای را دریافت کنند.
برخی معتقدند این تبلیغات بازدهی لازم را ندارد و فقط هزینهی زیادی را با خود به همراه دارد. در این مقاله بررسی میکنیم برای یک تبلیغات تعاملی استاندارد باید چگونه عمل کرد و چطور میتوان با استفاده از این روش به اهداف تبلیغاتی دست پیدا کرد.
تبلیغات ,مخاطبین ,تعاملی ,نوع ,مستقیما ,یک ,تبلیغات تعاملی ,مستقیما درگیر ,این نوع ,که از ,در این
درباره این سایت