تبلیغات تعاملی

تبلیغات تعاملی یکی از راه‌های برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبین است. این نوع تبلیغات مخاطبین را مستقیما درگیر می‌کند و باعث می‌شود آنها فقط ببینده‌ی تبلیغات نباشند. در این نوع تبلیغات، مخاطبین مستقیما درگیر فعالیتی می‌شوند که از آنها خواسته شده است، مثلا دستگاهی وجود دارد که از مخاطبین می خواهد یک بازی را تکمیل کنند تا هدیه‌ای را دریافت کنند.

برخی معتقدند این تبلیغات بازدهی لازم را ندارد و فقط هزینه‌ی زیادی را با خود به همراه دارد. در این مقاله بررسی می‌کنیم برای یک تبلیغات تعاملی استاندارد باید چگونه عمل کرد و چطور می‌توان با استفاده از این روش به اهداف تبلیغاتی دست پیدا کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ راه درستی برای تبلیغات است؟

تبلیغات تعاملی ؛ چاله‌ی پول یا سرمایه گذاری درست؟

تبلیغات ,مخاطبین ,تعاملی ,نوع ,مستقیما ,یک ,تبلیغات تعاملی ,مستقیما درگیر ,این نوع ,که از ,در این

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

novinetorang برترین خبرنامه تخصصی معماری و سازه هادي من مطالب اینترنتی انیمیشن های گوناگون برای زیبا سازی وبلاگ و سایت تولیدی قابلمه گرانیتی فخرالدین نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. partynightdressshop شهاب مظفری